Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Fika är trevligt..

Publicerad 2008-08-15 18:14:56 i Allmänt,

De två senaste dagarna har jag varit väldigt social i alla fall, men är väldigt skoj det också även om det blir lite dyrt i längden, tyvärr...


Igår var jag i Jönköping, tog bussen dit för att träffa en gammal klasskompis från gymnasiet, M. Vi tog en fika och satt och pratade en stund, var trevligt.


Idag har jag varit i Skövde, varit inne på hörselvården och lämnat tillbaka mitt FM- system. Detta borde jag egentligen lämnat tillbaka redan i januari när jag flyttade till Örebro, men har inte blivit av förrän nu, fy skäms på mig. Satt där och pratade med hörselpedagogen en stund, och hon är faktisk väldigt trevlig för att jobba inom den yrkes kategorin, skönt att det finns några vettiga människor där i alla fall.


Sen blev det att träffa en klasskompis från universitetet A och ta en fika. Prata bort någon timma igen, jättetrevligt. Väl klar med det så blev det lunch med en annan kompis E, även här blev det en del tjattrande.


Är trevligt att träffa gamla och nya vänner över en kopp kaffe helt klart, tack ska ni ha allihop.


Imorgon drar jag till Leksand, upp och föreläsa på söndag. Ska bli otroligt spännande. Får återkomma på söndag kväll eller måndag med hur det gick...

Kommentarer

Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Publicerad 2008-08-15 18:19:47

låter som en trevlig dag....bloggat länge...??

Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Publicerad 2008-08-15 18:20:21

Vill du se vilka kändisar som är lik de bloggare jag har tagit fram och rösta på din favorit?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela