Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Antibiotika

Publicerad 2008-08-04 20:43:19 i Allmänt,

Haf haft ont vid såret av CI:t nu i fyra dagar. ringt Skövde som hänvisar till Göteborg, och sen ringt Göteborg som hänvisar till Skövde. Typisk sjukvården. Men tillsist efter att ha åkt hem från jobbet idag med värk så fick jag komma intill på KSS. Lyckades till och med få med en tsp tolk, inte illa det. De hittade dock inget direkt fel, men blev hemskickad med en antibiotika kur, så att det inte har blivit någon inflammation eller något i. Så hoppas på förbättring nu, och hoppas att jag kan jobba nu imorgon igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela