Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

The killer month

Publicerad 2014-02-15 16:01:14 i Allmänt,

Finns en utmaning som en bekant har via fb, se nedan. Jag skall hänga på,, målet är att successivt trappa upp träningen så man är i bättre form inför Vätternrundan, någon mera som vågar anta utmaningen?!
 
 
 
Börjar den 3 mars till 30 mars dvs 4 veckor

Du tränar 5 dagar i veckan (du bestämmer själv vilka dagar i veckan) i 4 veckor.
...
Med godkänd träning menas det:
Styrketräning minst 30 min (hantlar, kettlebells, body pump osv)
Konditionspass minst 30 min (joggning, intervall, spinning osv)
Yoga, Pilates minst 45 min
Powerwalk minst 45 min
Övriga sporter minst 45 min (basket, fotboll, skridskor, badminton osv)
Även sjukgymnastik gäller. All form av motion räknas!

Först och främst är det bra om ni sätter upp ett mål för er killer month. Vad är det ni ska uppnå? Var realistiska med era mål och var beredda att prioritera det under en månads tid. Inga bortförklaringar här inte!

Antar DU utmaningen? Anmäl dig och ditt mål här senast 28 feb! Framförallt har vi roligt "ihop"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela