Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Hektisk tid

Publicerad 2014-02-15 15:57:07 i Allmänt,

Början på det nya året har varit bra, men hektisk. Har sett till att få ordning på allt med nya lägenheten, har opererat ögonen för skelning med sjukskrivning som följd. Mamma krockade med min bil så har varit utan nu i drygt tre veckorna och kommer vara utan i alla fall några dagar till. Så mycket har hänt. Kan konstatera att lägenheten i alla fall kommit i ordning nu (förutom att jag behöver ägna lite tid åt städning, men finns ju värre problem).
 
Ögonen har läkt ihop rätt så bra, de är fortfarande röda och gör ont ibland, men jag ser nu och har börjat att köra lite bil igen efter operationen, kör dock inte i mörker än, och kör inte ngra längre sträckor, men att ta tjänstebilen typ inom Örebro kommun eller hjälpa pappa att köra deras bil några mil har fungerat bra.
 
Och min kära bil, ja den är krockskadad, dock av den mildare grad, inte så att hela bilen är kvaddad, men repor, bucklor och trasiga speglar. Och tar uppenbarligen längre tid att fixa till än vad man tror. Mamma ringde dock igår och nu verkar det som att den börjar närma sig klar, äntligen.... Bekvämt att ha bil kan man konstatera=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela