Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Ett trevligt kaos

Publicerad 2013-10-20 14:47:44 i Allmänt,

Känner att jag har ett kaos här hemma, saker till förbannelse över allt. Har två soffor i vardagsrummet, en i delar samt min vanliga. Har kartonger, saker, prylar, hyllor, byråar allt i en enda stor röra. suck det är jobbigt att flytta. Det jobbigaste är att leva i detta kaos innan, vill bara få nyckel och kunna börja köra bort lite grejor, allt för att få lite mera utrymme här hemma. 
 
Helgen har annars varit superbra mitt i kaoset. Har haft besök från Stockholm. Kompisen H skulle spela fotbollsatch i Örebro och hon och sambon hade ingen sovplats, frågade om de kunde sova här, det gick bra även om jag hade som krav att de var tvugna att blunda för alla kaos här. Men var trevligt att ha dem här två nätter, kunna sitta och teckna lite på kvällarna. Hade även kompisen M här på lunch igår, alltid lika trevligt och sitta och diskutera och ventilera saker. Blev även en långpromenad igår eftemriddag, har varit fint väder även om det är kallt. 
 
Idag kollade jag på H när hon spelade fotbollsmatch, de var duktiga även om det inte räckte hela vägen fram, men bättre lycka till nästa år.
 
Tänkte ta mig en sväng tll gymmet ikväll, efter drygt två veckors uppehåll vill jag igång igen, kör hårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela