Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Bilden nedan

Publicerad 2013-03-17 11:01:42 i Allmänt,

Bilden nedan hittade jag på nätet på Örebro cyklisternas hemsida, den är tagen vid Hjälmaren runt 2012. Nu hoppas jag på att snön snabrt smälter bort så att jag kan dra igång och träna inför Vätternrundan. Skall dock ärligt säga att jag är väldigt tveksam till om det kommer att gå. Mitt knä mår fortfarande inte fullt bra efter fjolårets runda. Inte så att jag har ont av normalbelastning, men känner när jag sätter mig på racercykel att detta känns sådär. Skall dock testa och se och hoppas att det fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela