Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

AF Örebro

Publicerad 2013-06-22 16:32:29 i Allmänt,

Den 3 juni började jag på Arbetsförmedlingen i Örebro, känns både bra och lite sorgligt. Har trivts väldigt bra uppe i Lindesberg, men samtidigt, det är skönt att slippa pendlandet, det spar väldigt mycket tid och även pengar. 
 
Jag kommer att jobba med samma uppdrag som innan, känns lite konstigt nu att vara nyanställd, men samtidigt inte. Svårt att veta gränserna, att på ett sätt behöva fråga om hjälp, men samtidigt ha full utbildning, Blir lite konflikt där både för mig själv och min nya kollegor. De första tre veckorna har dock varit väldigt, väldigt lugna, på tok för lugna. Har inte haft något att sysselsätta mig med i princip. Känns konstigt för i Linde var det fullt ös, för mycket att göra, och nu ingenting alls, men det kommer.
 
Känns i alla fall bra att ha nära till jobbet, 20 minuters cykelväg är lyx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela