Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Jag menar inget illa men..

Publicerad 2013-07-29 17:24:23 i Allmänt,

Jag vill med detta inlägg förklara att jag inte menar något illa, inte menar att kränka någon eller trampa någon på tårna.
 
Flera av mina vänner vill komma på besök till Örebro och stanna kvar över en helg, misförstå mig inte nu, det är jättetreligt med besök, men jag kan inte klämma in allt i min kalender. Jag är föreningsaktiv, har släkten på annan ort, så det blir en del som skall klämmas in i kalendern bara där. Sedan så har vi väldigt mycket fördelsedagsr i släkten under hösten, har ett par personer varje månad som har födelsedag och firande som jag gärna vill deltaga på i den mån det går.
 
När jag jobbar heltid behövs också tid för att bara vara, tid utan måsten då jag bara frå koppla av, ta dagen som den kommer och bara njuta av tillvaron.
 
Som sagt, jag vill jättegärna ha besök, och att klämma in en fika eller en lunch eller så någon helg går givetvis fin, fint, men en hel helg kan bli problematiskt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela