Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Läsvärt

Publicerad 2012-09-02 19:53:18 i Allmänt,

Denna boka har jag just nu läst
 
En gripande berättelse som helt kalrt är värd att läsa. De berättar om vad som hände i Norge ifjol, man får följa med i en ung kvinnas berättelse som befann sig på ön, men också i hennes pappas berättelse som infann sig på fastlandet och inte kunde hjälpa sig dotter på plats, ja han visste inte ens om hon var vid liv. Boken är på många sätt hemsk, men samtidigt väldigt läsvärd. Något som alla borde läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela