Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

26 år ung

Publicerad 2012-11-04 19:02:34 i Allmänt,

Första bilden jag bjuder på är från min 26 års fest den 27 oktober tillsammans med kompisar. Här syns jag tillsammans med Gudrun
 
Andra fotot bjuder på födelsedagspresenten från mig själv, blommor. Ifjol fick jag blomstercheckar i present, har inte nyttjat dem så tänkte att nu i år skall jag minsann köpa en blomma till mig själv.
 
Som sagt ytterligare ett år har gått och nu är jag nog vuxen på riktigt, till och med hos SJ får jag nu betala vuxenbiljett på tåget, inte bra det. i övrigt känns det helt ok att vara ett år äldre, känner ingen större skillnad. Och jag behöver fortfarande visa leg på bolaget, så detta känns ju helt ok=)
 
Har firat min födelsedag hela tre gånger i år. I lördags den 27 okt hade jag åtta kompisar här plus en tolk så att kommunikationen skulle flyta på. Var jättetrevligt. Käkade kycklingfileer (som inte blev helt bra) och morotskaka till efterrätt. Fick massa fina presenter så som presentkort på Anna Lunda, haldsband, örhängen, frukost på Java, en ängel och ljus. Inte illa det=) Vi hade en trevlig och lugn fest här, tack ni som kom.
 
Sedan i fredags så firade jag med två kompisar och en kompis pojkvän nere i Hjo, var jättetrevligt. Konstaterade att sist de firade min födelsedag var sex år sedan, hmm, ett tag sen med andra ord, men vi hade det också jättetrevligt, fick lite ätbart utav dem, kex, ost och te. Te med kanelsmak, måste inviga det sen, och ost med blåbär och whiskeysmak, spännande=)
 
Sedan igår var det firande med släkten, var lugnt och trevligt det med. känns med andra ord helt ok att bli till åren=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela