Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Jag får mjölksyra

Publicerad 2012-05-18 18:30:56 i Allmänt,

"Jag får mjölksyra bara jag ser dig", ja den kommentaren fick jag idag. Det är inte så illa som det låter. Jag och pappa åkte till Falköping idag för växeljustering på cykel. Skulle också passa på att fråga över om han hade något tips för att jag får så ont i ryggen. Satte cykel på rulle och testade, tydligen satt jag upp åt väggarna fel, med tanke på hans kommentar. Nu har vi fixat lite och en ny styrtapp är beställd, nu kommer Vättern gå som på glans om jag slipper att få ont i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela