Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Utbildning andra omgång

Publicerad 2012-03-15 19:26:05 i Allmänt,

På väg hem från Stockholm efter utbildning för nyanställd personal inom arbetsförmedlingen. Var uppe för tre veckor sedan och nu var det alltså dags igen. Känns bra att utbildningen är överstökad, känner att jag vill börja jobba praktiskt, att jag vill prestera saker, komma vidare. Har fått flera egna kunder vilket känns jätteskoj, så det känns jättebra med den biten måste jag säga. Har också passat på att ta tillfället i akt och träffat kompisar, aldrig fel det heller:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela