Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Säker på foten

Publicerad 2012-03-03 21:42:31 i Allmänt,

Igår tog jag årets första tur på racern, gick sådär som ni kan se av bilden på mitt lår. Cyklade en sväng, blev nästan 2,5 mil så lite lagom som första tur. Cyklandet som så kändes bra, hyfsad fart på benen. Men precis i sista lilla uppförsbacken kände jag, nej jag orkar inte mer, så stannade för att vila, klickade i högerfoten för att komma igång och fipplade sedan med vänster, men lyckades inte få i den i klickpedalen. Vinglar till, sitter fast med högerfoten och välter. Gick bra, men har några blåmärken på låret samt lite skrapsår på knät. Bättre lycka nästa gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela