Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Fast jobb

Publicerad 2012-06-12 16:42:08 i Allmänt,

Yes, jag skriker ut min glädje, jag kommer få fast jobb, jippi, underbart. Började min anställning på Arbetsförmedlingen den 16 januari, en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Jobbet har känts bra, jag har verkligen trivts bra med både arbetsuppgifterna och kollegorna. Oron har dock gnagt, kommer jag att få fortsätta, har jag gjort ett tillräckligt bra jobb osv. Osäkerheten blev inte mindre då två kollegor som också haft provanställning inte fick fortsätta sina anställningar. Igår hade jag medarbetarsamtal, var rejält nervös inför samtalet men hade i alla fall turen att få världens bästa tolk, det gjorde mycket. Vi pratade igenom mina resultat och chefen lät nöjd. Mot slutet av samtalet var jag tvungen att fråga, min provanställning lider mot sitt slut, vad kommer att hända sen? Varpå chefen utbrister, har du inte förstått det? Njo, det har jag väl, men är ju tvungen att fråga:-) jag kommer alltså att få fast jobb inom af, känns Superbra. Vuxenpoäng för det där:-)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-06-12 20:06:39

Så galet bra! Jag är superglad för din skull =)

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-06-12 20:28:31

Stor grattiskram till dig!!! :D

Postat av: Heléne

Publicerad 2012-06-14 17:54:51

Tack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela