Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Träningscoach online

Publicerad 2012-07-27 12:23:06 i Allmänt,

Har bestämt mig för att jag måste komma i form igen efter sommarens ledighet, tränade ju massor i våras i samband med Vätternrundan, men sedan har jag kappt tränat en meter (med undantag från långpromenader, men räknas typ inte). Provade att cykla igår, men mitt knä som krånglade vids rundan fortsätter att krångla, måste kolla upp det.

Nu skall jag göra slag i saken och använda träningscoach online, kolla in på matildamilda.blogspot.com

Skall försöka våga test lite nya träningsformer och sedan spinning förstås, det täker jag inte sluta med. Och gärna lite kickboxning, är du på M.H?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-07-27 21:30:26

Självklart är jag på! Det kliar i mina fightingmuskler ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela