Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Vårfin

Publicerad 2012-02-05 16:04:09 i Allmänt,

Var nere på stan i förra veckan för att köpa kläder. Fick tidigare tips om en affär Anna Lunda som sägs ha lite roligare kläder. Gick dit, det var en liten affär med lite olika klädvarianter. Inte det där vanliga som man hittar på HM utan lite roligare kläder. Fastnade för denna klänning, kunde inte motstå den. Nu väntar jag bara på att snön skall smälta och det kan bli vår så jag kan börja använda den

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-07 10:49:17

Åh, vilken fin klänning! Jag har en kollega som handlar nästa alla sina kläder där och hon är jämt så fin. Tor bestämt att jag måsta ta mig dit jag med och kika in stället...

Postat av: Heléne

Publicerad 2012-02-07 20:42:38

De har superfina kläder, så väl värt att titta in

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela