Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Spinningledarintervju

Publicerad 2012-04-11 20:57:52 i Allmänt,

Varit på intervju på friskis och Svettis ikväll för att bli spinningledare, så nu är det bara att hålla tummarna. Det var intervju för alla oss som sökte att bli gruppträningsledare. Vi träffades först för en kortare gemensam information och därefter följe individuella intervjuer där två ledare fårgade oss var och en. Jag hade tolk till intervjun och funderade in i det längsta på om jag skulle prata eller teckna. Generellt sett brukar jag teckna när jag använder tolk, känns liksom skönt att kunna slappna av, men idag bröt jag mönstret och valde talet. De frågade en del om vem jag är, vad jag gör, hur mycket jag tränar och så, inget konstigt egentligen. Fick också förklara att jag är döv och vad det innebär. Nu skall de fundera vilka som får gå vidare i uttagningen. De skall sedan ha ett takttest den 22 april, då alla som söker som ledare skall prova på att leda två låtar var, spännande. Håller tummarna att jag blir Örebros första döva spinningledare, ni kommer väl på mina pass?=)

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-04-17 08:17:45

YES och jag kommer!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela