Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Nöjd

Publicerad 2011-09-06 20:53:57 i Allmänt,

Tänkte vra så osvensk som man får bli och säga att jag är riktigt nöjd med mina insatser och det jag åstakommit de sista dagara.. Jobbar ett rikitgt långpass nu med resa i jobbet, ett arbetspass igår på 15,5 timma och på 10,5 timmar idag. Är dock nöjd med jobbet och det jag åstakommit. Går dock inte in på exakt vad jag gjort här på bloggen, men trevligt och bra var det. Mycket på jobbet just nu, blir mycket att jobba, men det känns ändå hanterbart så det är härligt.

Fick även svar på en mördartenta på D-nivåkursen idag, blev godkänd så härligt. Är riktigt nöjd över mig själv. Vet ärligt talat inte om jag hade pallat att skirva om denna tenta. Nu är det lite kompellteringar kvar, sedan har jag 7,5 poäng till på avancerad nivå. Skirver jag sedan min d-uppsatsså har jag min magister examen, känns underbart. Nöjd med min insats här...

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-09-08 08:50:39

Ibland kan man bli överraksad av hur mycket bra man kan åtstadskomma! :) Du ska vara NÖJD med dig själv! :):) Det ska bli kul att få följa din blogg mer och skriv gärna om din träning inför Vätternrundan med far din! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela