Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Framtidsfunderingar

Publicerad 2011-09-12 08:05:39 i Allmänt,

Går just nu och funderar över framtiden, över beslut, vad vill jag egentlgien, skall jag följa hjälrnan eller hjärtat? Dessa är inte överens just nu. Vad är viktigast i mitt liv? Hur prioriterar jag? Vad gör jag om x och x och x inräffar?

Tusen funderignar som jag inte har fullständiga svar på, det börjar dock klarna.. Kommer avslöja mina tankar allt eftersom sen, vill fundera själv fösrt, utan påverkan från omgivningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela