Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Islandshästridning

Publicerad 2011-10-17 19:58:33 i Allmänt,


Bild: http://www.myrkarby.se/hastar.html

Idag har jag haft en underbar ridtur i skogen på detta vackra islandssto. Var med en vikariekollega från jobbet ite vid Myrkarby och red en tretimmarstur i skogen. Blev både skritt, trav, galopp och tölt. Hästen som heter Björk var trevlig och ganska så pigg, hon älskade att galoppera och sparkade bakut några gånger, men satt kvar i alla fall som tur var, ha ha=) Får se hur benen känns sen imorgon=)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-10-17 21:51:08

Åh, vad härligt med en ridtur=) Nu blir ju jag sugen jag med... Brukar vara lagom skönt att sitta dagen efter ;) Fin hästen var också.

Postat av: Helene

Publicerad 2011-10-20 08:07:48

Jo, man kände lite i benen dagen efter, men det var det nästan värt:) för mysig ridtur var det

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela