Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Rådgivning

Publicerad 2011-11-25 22:10:45 i Allmänt,

Var idag för rådgivning hur jag skall göra för att bättre få i mig järn. Har i vissa perioder haft järnbrist och varit ganska trött på grund av detta. Det intressanta i undersökningen/rådgivningen idag var att de började med att klämma mig under fötterna. Det första hon sa är "Du är förkyld" ja, det stämmer, jag är förkyld.

Sedan berättade hon varför jag har förhårdnader på foten som inte går att smörja eller fila bort, det är kopplat till att jag är spänd i axlar och nacke, ja det stämmer även det, jag är ganska så spänd i dessa muskler. Gällande järnvärdet så skall jag börja äta nässelpuler för att få upp detta värde. Pulvret smakade vedervärdigt, smakat på det idag, men fick tipset att blanda det i yoghurt med bär för att få bort den onda smaken, så blir att pröva det imorgon till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela