Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Månfarsbak

Publicerad 2011-11-20 09:58:53 i Allmänt,

Igår bakade jag och mamma pepparkakor, blev en hel bunt. Vi brkar sammarbeta så att jag bakar och mamma sköter ugnen, fungerade bra. Lyckades riktigt bra med pepparkakorna, det var bara gubbarna som blev lite misslyckadem mamma tyckte att de såg ut som de skulle fara till månen. Upptäcte sedan att jag tagit fel mått, det fanns ett som var betydligt bättre.

På tal om bak och jul ,jag längtar som bara den till julen, tycker det är så mysigt, stämmningen, musiken, maten, gemenskapen, ja allt. Började igår att lyssna på julmusik, tycker med tanke på att det typ är den enda musiken jag faktiskt kan höra lite av att jag kan få tjuvstarta, tycker inte ni det också?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela