Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Lösenordskydda bloggen

Publicerad 2011-11-15 19:07:33 i Allmänt,

Jag har funderat bort och fram på det här med bloggen, vilka som läser den och vilka som jag faktiskt vill skall läsa den och vilka som jag kanske känner att jag inte vill lämna ut mig själv allt för mycket till.

Jag har kommit fram till att jag inom några dagar eller någon vecka kommer att lösenordsskydda bloggen. Vill ni ha inloggningsuppgifter så skrik till..

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-11-15 21:16:11

Jag vill gärna läsa din blogg. :) Brukar göra det. Kram

Postat av: Lickan

Publicerad 2011-11-16 06:15:55

Hej

Jag laser sa garna sin blogg oxa ;).

Have a nice day kramis

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-16 17:03:01

Jag skriker till härifrån Örebro och hoppas att du hör bort till dig att jag gärna vill fortsätta läsa din blogg ;)Passar på att säga tack för festen, det var trevligt att träffa nya och halvnya vänner till er båda! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela