Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Läsning

Publicerad 2011-11-21 22:13:02 i Allmänt,

Läsa böcker kan vara trevligt. Jag är nog lite av en allätare när det gäller läsning skulle jag vilja säga, har inte någon speciell författare eller böcker inom något speciellt område som jag bara måste läsa. Finns däremot några saker som jag inte tycker om, typ fantasy böcker, det har jag svårt för.

Det sista som jag precis läst nu är hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, en skoj bok som är skriven på ett lustigt sätt. Att läsa den då man är trött kan bli än roligare:-)

Igår var jag på bokhandel för att införskaffa lite böcker att läsa framöver. Denna gång blev ensamma hjärtan och hemlösa hundar. Den låg etta på bästsäljarlistan kopplat till pocketböcker, så kände att detta måste jag prova. Vad jag tycker om den återstår att se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela