Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

En synt har i alla fall garanti

Publicerad 2011-11-20 11:48:37 i Allmänt,

Jag och brorsan tog en promenad idag på förmiddagen och samtalade lite:

B: Det är svårt det där när man inte har jobb och man ändå vill köpa saker, det finns ju liksom inte pengar till det
J: Jo, det är ju så, det kostar ju att hänga med..
B: Mmm, precis.. Jag vill ju ha en synt nu som kostar XX 000 det är ju pengar det, men den är väldigt bra
J: Tycker du verkligen att det är värt så mycket pengar bara för en enda sak
B: Jo, det är ju mitt intresse det där med musik..
J: Joo..
B: Och allt man skall ha kostar ju, skall man exempelvis köpa en häst så kostar den 20 000 och då får man ju räkna med att hästjävel kan dö nästa vecka
J: Ha ha ha, synten har ju i alla fall garanti=)
B: Ja, precis, betyder att en synt är bättre än en häst=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela