Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

25 års fest

Publicerad 2011-11-20 09:54:42 i Allmänt,

Förra lördagen passade jag på att fira min 25 årsdag tillsammans med kompisar. Jag och A.H har ju födelsedag väldigt tätt, bara tre veckor emellan, dessutom har vi flera gemensamma vänner så vi beslöt oss för att hyra lokal från hyresgästförenignen och sedan dra ihop ett gäng.

Blev en lokal på Enrisvägen 10, lokalen skulle ta 45 personer, men vi valde att duka långbord så det blev lagom fullt för de 20 personer som kom. Vi lagade enkel mat och bjöd på samt välkomsdrink och sedan kaffe och glass med maränger. Blev en tillsynes lugn fest, visst folk drack men inget som spårade ur på mågot sätt. Var nöjd med dagen och det bästa av allt, jag mådde bättre än vad jag förtjänade den nästkommande dagen=)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-11-23 21:34:32

Tackar igen för en trevlig tillställning :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela