Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Tillbaka till bloggandet

Publicerad 2011-05-17 21:08:33 i Allmänt,

Oj vad länge sedan det var som jag bloggade sist. Att studera 150 % på D-nivå tar sin tid, det är bara att konstatera, stundtals är det jobbigt, men för det mesta är det väldigt spännande och givande. Mycket har hänt sedan sist jag skrev, kan dock inte samanfatta allt i ett kort inlägg, men skall i alla fall delge er det mest viktiga sakerna.

Jag har fått jobb, och egentligen inte bara ett utan fick erbjudande om två tjänster i princip smatidigt, inte illa. Att tvingas välja tjänst var dock jättesvårt, men jag hoppas att jag har valt rätt och att jag kommer att bli nöjd. Jag kommer den 9 juni att börja arbeta vid Mo gård resurscentrum i Enköping, ett arbete som rehabiliterings assistent. Skall bli spännande att se hur det går. Drömmen är på sikt ett jobb i Örebro, men jobb växer inte på träd och man skall vara jättetacksam att man får något jobb..

Väntar nu på ett utdrag från belastningsregistret vilket är obligatoriskt vid dessa tjänster, när jag fått det skall jag upp till Enköping och skirva under lönepapper etc, blir spännade, skall då också försöka fota lite för att kunna delge mina kära läsare..

På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela