Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Sista mötet

Publicerad 2011-03-13 19:32:15 i Allmänt,

Iidag har vi haft sista mötet med Unga Hörseksadades nuvarande styrelse. Nästa gång vi styrelsemöte är efter årsmötet, då med en ny styrelse. Både fördelar och nackdelar med det. Kommer sakna gamla kollegor samtidigt som det alltid är spännande och stimmulernade att få nya, nya tankar, ina ingångar i diskussionerna, det är utvecklande.

Jag blev föreslagen som ordförande på ett år av VB. Är ett fyllnadsval då jag tidigare varit vice, men från september månad gått in och hållt i trådarna för organisationen. Ha tvekat en del om jag skulle knadidera som ordförande eller inte, mycket för att jag inte vat vad som kommer att hända i mitt liv efter sommaren då jag tar examen och allt, men nu känns det rätt, kommer bli spännande. Men än är jag inte vald, och jag ser gärna att jag får motkandidater, gör ju det hela betydligt mer spännande, jag vill dessutom känna att jag blir vald, inte att jag blir ordförande i brist på andra kandidater..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela