Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

En till delkurs avklarad

Publicerad 2011-03-01 08:08:15 i Allmänt,

Nu var en till delkurs avklarad, tentade socialt arbete inriktning funktionshinder, hemtenta som jag lämnade in för två veckor sedan.. Fick svaret igår tre frågor som jag svarat på, blev godkänt på två av frågorna och vg på en, så det totala betyget blev godkänt, skönt det.. Känns alltid härligt för varje uppgift som blir färdig..

Har ungefär 14 veckors studier kvar nu, är i full färd med att söka jobb också.. Nu i natt har jag jobbat på elevhemmet igen, för gymnaieungdomarna, det har gått bra, men har sovit lite konstigt i natt, så är  rätt seg nu.. Hem och vila lite, sen jobbar jag som assistent kl 13. Blev 21 arbetade timmar av 25, inte illa det=) Nästan lite för bra, funkar ju inte att jobba så i längden, men någon gång ibland kan det ju vara bra, syns ju i plånboken efter sen i alla fall=)

Får se om jag åker nedåt Hjo sen i helgen, är lite jobb som avgör, blir jag erbjuden att jobba helg, då tar jag det, annars åker jag hemåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela