Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Midsommarafton

Publicerad 2011-06-24 19:41:58 i Allmänt,

Idag är det midsommarafton. Årets längsta dag, känns konstigt att det går mot mörkare tider, så vill man inte tänka. Dagen har för mig bjudit på jobb. Men var riktigt trevlgt även det får jag lov att säga. Åkte iväg till ett firande, hade femkamp, dans kring stången, fika och så, perfekt. Kvällen blir lugn, jobbar fyra dagar på raken nu och en natt så. Igår hade jag lite försmak på midsommar kan man säga. Var ute hos M.H och grillade, hade faktisk tur med vädret, uppehåll då. Sedan blev det glass och jordgubbar, underbart gott, första gubbarna i år. Därefter begav vi oss till hennes föräldrar som hade lånat två fjordingar nu några veckor. Vi red utvek runda, blev både skritt, trav och galopp. Hästarna var snälla så allt gick jättebra. Helt underbart att komma ut och rida, saknar den gamla hästtiden.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-06-25 12:32:27

Var riktigt trevligt att umgås och rida i förrgår :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela