Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Ingen lugn morgon

Publicerad 2011-06-20 12:00:55 i Allmänt,

Morgonen idag blev allt annat än lugn. Sov till kl 8 idag, måste göra det när jag sedan skall jobba kväll, annars kommer jag inte att orka. Klev upp, fixade frukost, förberedde mig för att ta bussen till stan för att träna. Då får jag ett sms från jobbet, kan du börja jobba kl 13 istället? Ja, visst kan jag väl det. Men vad stressigt det blev, tvungen att fixa lunch, duscha, ta mig till stationen etc. Allt på kort tid. Men hann med tåget, så allt är lugnt. Nu väntas ett 9 timmars arbetspass, men känns bra. Känns bättre att resa för nio timmar än sex timmar som jag egentligen skulle jobbat.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-06-21 10:48:36

Stressigt värre! När sånt där händer blir iaf jag alltid lika förvånad över mig själv hur snabb man faktiskt kan vara bara man har press på sig..sedan brukar jag samtidigt tycka att jag inte alls är snabb eftersom jag klantar till det när jag stressar fram (spiller ut än det ena och lyckas krasa än det andra) men det är en annan sak:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela