Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Åska

Publicerad 2011-06-08 06:44:32 i Allmänt,

Oj vad det äskade igår kväll alltså. Kom till Örebro kl 20, då var åskan i full gång. Tog bussen hem och det varbecksvart ute. Sprang från bussen och in, ca 200 meter och jag lovar att jag var dungsur när jag kom in. Mina skor är blöta än:) och Drt blixtrade och small i ett. Jag hörde några muller utan mitt ci, så åskan var nära, det vill jag lova. Satt på den inglasade uteplatsen och beskådade ovädret, är man bara inte utei det är det ganska mysigt, ja, så länge det inte åskar nattid, för då hatar jag det. Men lugnade ner sig vid 22 tiden, så fick sova lugnt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela