Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Kontrakt

Publicerad 2011-07-22 10:54:31 i Allmänt,

Sitter på stationen i Enköping och väntar på att tiden skall gå. Ska iväg och skriva kontrakt på lägenheten här. Sedan blir det att flytta in nästa helg, spännande och lite nervöst. Är mest stressad över allt som skall packas och fixas samt för själva transporten av möblerna och alla lådorna. Vet av erfarenhet att jag och min familj lätt börjar tjafsa med varandra just i flyttsituationer, är väl för att alla är stressade och lite nervösa. Skall bila till jobbet imorgon, så ska se om det finns möjlighet att ta med och slänga in någon kartong i lägenheten då. Allt som kan komma med är ju bra. Samma sak på torsdag då vi skall ut och åka med familjen, då tar jag med så mycket som jag bara kan få in. Hade två personer som kollade på min lägenhet igår. Tänker inte avslöja för mycket om det av respekt för dem här på bloggen. Men båda verkar trevliga så vi får se vad som händer. Har dock gott hopp om att få lägenheten uthyrd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela