Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Jaha, jag hade rätt

Publicerad 2011-01-29 19:00:17 i Allmänt,

Har sagt att jag kommer bli sjuk när jag lämnar in min uppsats, då all nervositet släpper. Vad händer, jo, jag blir förkyld, får lite feber och huvudvärk. Jag skulle egentligen åkt till härnösand nu i helgern på styrelsemöte, men får snällt vara hemma istället. Är dock bättre idag än i igår, men fortfarande inte fullt kry.

Vad har jag gjort i veckan annars då? Jo, varit nere på Hindersmässan i ett par omgångar, kolat över det sanbbt och tycker faktiskt att det var helt ok, de har lite saker som inte bara är ren krafs. Köpt 13 par strupor vilket var välbehövligt..

Veckan som kommer vet jag vad jag skall ägna mig åt, hemtenta på funktionshinderkursen och sedan inlämningsuppgift för kvällskursen, ja, jag kommer veta att jag lever med andra ord. Men tror nästan att denna veckan nu kommer vara den värsta på hela våren, sen kommer det lugna av. Visst känner jag av att det är mycket att läsa nu när jag pluggar 150 % men det är bara tre månade kvar med det tempot, i början av maj avslutas kvällskursen, tänk om jag vore godkänd då vad underbart det vore, jag håller tummarna och hoppas att detta kommer att gå vägen. Än känns det ändå hanterbart, även om engelsklitteratur suger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela