Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Ullared nu kommer vi

Publicerad 2011-02-17 10:57:27 i Allmänt,

Skall åka till Ullared här nu strax, skall bli så skoj, shoppa upp de pengarna jag jobbat ihop ha ha=)

Mamma och pappa tar fortfarande ut sportlovsledigt vecka 7, för Heléne 25 år och Daniel 22, men kan ju vara skoj att göra något med familjen.. Så skall åka ner idag, så blir att shoppa typ tre timmar i eftermiddag, och sedan imorgon blir det någon timma på förmiddagen innan vi åker hemåt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela