Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Träning

Publicerad 2011-02-14 11:46:06 i Allmänt,

Sådär, nu var dagens träning avklarad, blev den km på crosstrainern och sedan styrketräning,skönt. Försöka få till minst tre pass i veckan,även om jag har mycket att göra med plugg och så. Varva lite styrka med spinning. Idag ska jag gåvpå kvällskurs föreläsningen för sista gången troligtvis, sen ger jag upp med den, känner att det blev för intensivt, vill satsa på vanliga kurserna och jobbet istället. Skall jobba mitt första gå brevidpass nu på onsdag,spännande att se hur det blir. För övrigt längtar jag till på torsdag,då blir det Ullared med familjen sedan på lördag åker jag till Leksand på inflyttningsfest. Skall bli väldigt trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela