Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Söka jobb

Publicerad 2011-02-03 19:39:48 i Allmänt,

Är i full gång nu och letar lediga jobb land och rike runt.. Vill ju egentlgien ha ett riktigt socinomjobb förstås, har ju trots allt läst tre och ett halvt år utbildning, men söker även annat, personlig assistetn exempelvis, för att slippa gå arbetslös. Var på en anställningsintervju som personlig assistent igår, så nu skall jag få få träffa en brukare fram igenom som sedan får avgöra vem hon vill anställa. Spännande att se hur det går.. Kan tänka mig att jobba lite extra nu under våren, samt jobba där i sommar... Hoppas, hoppas..

I vilket fall som helst är det väldigt nyttigt att gå på anställningsintervju, man lär verkligen känna sig själv genom frågorna.. Många saker man aldrig relekterat över innan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela