Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Säg nej på en gång istället....

Publicerad 2011-02-05 18:07:15 i Allmänt,

Blir så less på folk som tar på sig att genomföra en uppgift, man litar blint på att de skall göra det, sen en dag innan när man kontaktar dem och fårgar hur det går, då får jag vill svar, ne, jag kan inte fixa det, jag hinner inte osv, det finns tusen ursäkter. Kan inte folk ha vett att meddela det på en gång. Jag förstår att man kan ta sig vatten över huvudet, ta på sig en alltför svår uppgift, eller allt för mång auppgifter samtidigt, men snälla meddela det då i god tid, så jag har möjlighet att hitta någon annan.

Folk som gör så här gör mig så väldigt stressad.. Skam den som ger sig, skall ro detta i hamn denna gången också..

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-02-07 19:57:00

Hej! Jag heter Jenny, är döv och läser socionomprogrammet, termin 4 nu. Pratade lite med Sarah och hon nämnde dig, att du också läser socionom. Jag undrar lite ang termin 4, vi läser en massa nu och ska ha salstenta sen. Har du några tips inför den? Känns som om en massa att memorera, psykologi och så.. Vet inte hur jag ska göra :) Vill bara klara den :) kanske du skulle kunna maila mig [email protected]. Vore schysst att få lite tips och annat.. Hälsn Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela