Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Över 100 mil på ett och ett halvt dygn

Publicerad 2011-02-26 21:45:45 i Allmänt,

Att jag reser rätt mycket är väl ingen nyhet, och inte att jag tycker att det är ganska trevligt att köra bil heller, men att köra drygt ett hundra mil på ett och ett halvt dygn, ja det kan tyckas lite väl mastigt kanske?

Hämdade världens härligaste hyrbil i Örebro i torsdagskväll, en Chevrolet Captiva diesel... Underbaar bil att köra, så inte mig emot.. Åkte sedan upp till Sthlm igår morse, på möte hela dagen, sov över natt.. Sedam kl 8 idag på morgonen mötte jag upp Sabina vid kansliet, bilade ner till Göteborg en sträcka på nästan 50 mil, hade årsmöte med Knuten och sen bilade upp till Örebro igen.. Men det har gått bra att köra men nu är jag trött, sängen kallar verkligen på mig..

Årsmöte var det jag var på ja, nu är jag tillbaka som ordförande i Knuten igen, inte oväntat precis, vill ju så gärna att föreningen skall överleva, så kände nästan att det var nödvändigt att axla rollen i ett år.. Hoppas på att fler vill ta på sig ansvaret att sitta i styrelse framöver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela