Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Blivit med jobb

Publicerad 2011-02-14 20:52:54 i Allmänt,

Ni har jag verkligen haft turen på min sida gällande jobb i alla fall.. Skall provjobba som personlig assistent på onsdag tre timmar, om det går bra så har jag behovsanställning där, som skulle kunna övergår i fast tjänst i sommar med lite tur. Sedan för ett tag sedan maialde jag till ett elevkollektiv för ungdomar som pluggar på riksgymnasiet för döva och hörselskadade här i Örebro.

De skulle kalla mig på intervju för att sedan kunna jobba som vikarie... Någon intervju hann det dock aldrig bli, men klockan 14 idag får jag ett sms där de frågar om jag kan jobba natt. Ok, utan intro eller någonting sitter jag nu här på jobbet=) Men än så länge är läget under kontroll, det är lugnt och skönt, så natten skall nog gå bra.. Vara vaken några timmar till, sen sova.. Men jätteglad att de rinde och hoppas på fler pass framöver...

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2011-02-15 09:57:43

Ibland är det ju verkligen flyt på jobbfronten :D Kul!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-02-15 11:04:24

Wow, gött mos som man kan säga;) Härligt när det bara strömmar till jobb!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela