Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Telefonsamtal om telefon

Publicerad 2011-12-30 22:43:36 i Allmänt,

Telefonsamtal kan vara roliga, i synnerhet då man inte hör. Som jag berättat tidigare har jag fått jobb på af vilket känns jättebra. På intervju pratade jag om att jag behöver speciell telefon, bildtelefon för att kunna göra ett bra jobb och kunna boka in mina möten..

I onsdags när jag var på universitetet ringer min mobil.. Jag svarar inte då jag ju inte hör.. De pratar in meddelande, tolken hjälper att avlyssna. Var chefen som undrade vad för telefon jag behövde.. Lite kul att de ringer för att fråga det.. Hon ringde sedan en till gång och då råkade jag av misstag klicka bort samtalet varpå chefen skickade sms, snällt. Ringde upp igår, vi diskuterade lite om telefon, hjälpmedel etc och vi verkar ha löst det nu.. Hoppas jag i alla fall. Längtar till om en och en halv vecka att börja mitt nya jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela