Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Gråter

Publicerad 2011-12-02 18:08:24 i Allmänt,

Det är sällan jag gråter över saker och ting, väldigt, väldigt sällan. Men att idag meddela kollegorna att jag sagt upp mig var tungt. Har meddelat i flera omgångar, först på team mötet och sedan till kollegor på arbetsplatsen efter det. Varje gång tårades ögonen. Jag trivs ju så bra, men har inget socialt liv i Enköping. Men hoppas verkligen att jag kan fortsätta att timvika i vår, så jag inte tappar den underbara kontakten jag fått med verksamheten.

Konstigt egentligen att sitta och lipa över ett frivilligt val, men så är fallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela