Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

God jul

Publicerad 2011-12-24 14:36:14 i Allmänt,

Julafton igen, vad fort ett år går, nu är det åter dags att fira igen. Jag tycker om julen, ett avbrott från det vanliga och få möjlighet till några dagar hos familjen, trevligt..

har varit nere i Hjo sedan torsdags kväll, hunnit med en julkonsert i Smyrna kyrka i torsdags, julstök hemma i går och nu julafton. Har ätit lunch hos farmor och farfar, väntar nu på att klockan skall bli tre, morfar, hans sambo och morbror komma och sedan blir det Kalle Anka och därefter fika. Sedan åker morfar med sambo hem och klockan halv sju kommer farmor och farfar på mat, sedan får vi se om vi varit snälla nog så att tomten kommer på besök. Nja, tomten har nog inte kommit på flera år, men klappar brukar vi få ändå.

Passar på att önska alla en riktigt God jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela