Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Skapa ordning i kaoset

Publicerad 2011-08-05 17:30:20 i Allmänt,

Försöker skapa ordning i kaoset här hemma i lägenheten, inte det lättaste. För det första så har tjejen som bott här innan lämnat kvar en massa saker, bland annat en säng som jag lyckades få in i förrådet efter många om och men, men när sängen gått in så fick inte byrån plats, så nu står hennes byrå i mitt sovrum, ja, bättre en byrå än säng extra, men ändå, lite irriterande..

Tyckte i början av veckan att jag började få ordning här, inte så att allt var upplockat, men kartongerna stod på ett sätt att de inte störde så mycket.. Men nu efter att ha varit i Örbero igår och hämtat fler saker blev det kaos här hemma igen, med saker minst sagt över allt.. Var dock ledig igår så var nere i Örebro, hade ett läkarbesök och passade på att hämta det sista i lägenheten där. Stannande också till på Ikea i Västerås och köpte lite förvaringssaker, krävs bättre förvaring nu när jag har mindre lägenhet. Handlade saker för 1700, men finns mer jag behöver, det får dock vänta tills jag fått lön. Igår kväll monterade jag en förvaringsmöbel till badrummet, nu skall jag försöka få ihop ett backställ att ha i karderoben och lägga saker i. Lånat en hammare av en jobbarkompis, och hoppas att det skall gå smidigt att banka ihop sakerna här nu.. Nu mot lägenhetsbestyr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela