Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Nycklar vill också ha semester

Publicerad 2011-08-09 14:41:35 i Allmänt,

Letat som en galning här i lägenheten efter nycklar till tvättstugan. Hon som jag hyr i andra hand av hade lagt fram massa nycklar till diverse olika förråd etc. som jag skulle kunna tänkas behöva komma in i. Provade en dag att ta ig in i tvättstugan, tvättkorgen är på råge så behöver verkligen köra några maskiner. Flera av mina nycklar gick i låset, men fungerade inte att vrida om, irriterande. Försökte nå hyresvärden, utan något större resultat i detta problem.

Mailade till sist tjejen jag hyr av, frågade om hon visste hur nyckel ser ut i alla fall, blir ju så mycket lättare att leta då. Det visade sig dock att hon fått med sig nycklarna till semestern i Kroatien, jag vill inte låta missunnsam, men nycklarna hör inte hemma där, i synnerhet inte då jag behöver tvätta=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela