Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Cykling

Publicerad 2011-08-27 11:21:04 i Allmänt,

Denna sommar har jag verkligen legat på latsidan gällande träning, inte frivilligt utan har bara blivit så. Har varit väldigt mycket sjuk, har flyttat, sedan var det struligt med personalrabbatten på gymmet etc. men nu skall jag äntligen komma igång igen. Fick lön i torsdags så nu har jag råd att köpa mitt träningskort.

Är i Hjo i helgen, skönt, länge sedan jag var nere här nu, blir ju liksom inte allt för ofta när man jobbar varannan helg. Igår eftermiddag cyklade jag och pappa 3,3 mil, inte jättelångt, men en bra början, måste starta försiktigt nu.. Är för övrigt anmäld till nästa års Vätternrunda, skall bli så skoj och spänannde, längtar redan. Kommer bli att träna mycket för att komma i form. Måste få ihop minst 100 mil på cykel till våren, hur skall detta gå? Jo, då skall nog gå fint hoppas jag.. Tänkte strunta i att plugga till våren och kunna fokusera fullt på jobb och träning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela