Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Operationsdag

Publicerad 2011-04-14 06:45:32 i Allmänt,

Nu väntar jag på bussen som ska ta mig till sjukhuset för skelningsoperationen, inte speciellt nervös, är faktiskt mest hungrig då man skall fasta innan operationen. Mamma kom upp till mig igår, eller ja halva släkten kom, mamma, pappa, Daniel, farmor och farfar. De fyra sista åkte vidare till Motala dit pappa skulle på möte, men mamma blev som sagt kvar. Blev promenad till Willys och mathandlande och sedan en sväng på stan igår, trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela