Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Min bästa födelsedagspesent är faktiskt från mig själv..

Publicerad 2010-10-28 20:56:52 i Allmänt,

Låter ekoistiskt och jag är jättetacksam för alla de fina presenter jag fått, tack familjen, släkten, AH tack alla kompisar för alla sms och facebook medddelande. Men det bästa av allt, jag fick mitt tentasvar idag och jag blev godkänd, känns underbart.. hade inte klingat så bra med en omtenta nu vid c-uppsatsen och allt.. Dessutom är jag extra stolt över att jag klarade av att ta mig igenom den engelska litteraturen och skriva ned ett svar som faktiskt gav godkänt resultat, känns underbart.. Ja detta var en bra avslutning på dagen.

Och A.H. jag är ett år äldre än dig några veckor nu, men jag är fortfarande 24 år ung=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela