Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Handledare är bra att ha

Publicerad 2010-10-26 06:27:00 i Allmänt,

Nu har vi börjat skriva lite på vår C-uppsats, eller rättare sagt, vi skriver uppsats och forskningsdesign paralellt nu under denna veckan och det rullar på och känns ganska bra måste jag säga. Det bästa av allt är att vi gick upp till handledare igår och pratade med honom om vad handikappsamordnaren uttryckt gällande vår uppsats och att fördela. Handledaren skulle prata med henne och försöka få henne att komma på andra tankar, skönt det... Härligt att i alla fall ha en hendledare med lite vett innanför skallbenet.

Igår eftermiddag mötte jag och A.H handikappsamordnaren i en korridor sen, och jag har nog aldrig fått en så mördande blick av någon. Då hade ändå troligtvis vå handledare inte hunnit prata med henne än, utan det var bara efter mitt mail i fredags. Ja, jag kanske skulle hållt tyst och inte berättat precis vad jag tycker och tänker om Örebro univerisitet i det avseeendet, men jag kunde inte... Kul att se hur detta kommer att utvecklas..

Nu skall jag strax iväg till audionomen,h ar första morgontiden där idag, sedan blir det till universitetet och skriva uppsats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela