Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Virus eller något

Publicerad 2010-11-01 21:50:48 i Allmänt,

Ne, det är inte datavirus det är frågan om, det är istället jag själv som åkt på någon skit. Varit förkyld till och från i över en månad nu. Ringde till vårdcentralen idag på morgonen och fick telefontid imorogn, så se vad de kan göra åt det, de misstänkte något virus, och i så fall finns inte så mycket mera att göra än att vänta och hoppas på att det går över.. Trist att vara förkyld är det i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela